HJÄRTAT.



fan va jag saknar min älskling. alldeles för många år utan dej nu :( 7 jävla år har redan gått, januri 04.
min bästavän försvann bara sådär. det va hemskt, inget farväl, bara borta. du är så saknad.
men snart ska jag göra ett fint minne som alltid kommer att finnas där, förevigt. du är värd att minnas.
min fina Kattis, min goding. snart sitter du på kroppen & där ska du förbli. jag saknar dej, du var min bästavän.
du var ingen vanlig katt, utan en bästavän som ingen nångonsin kommer att förstå. världens finaste.
jag saknar dej, då nu & alltid. det vet du. du finns på en speciell plats i hjärtat, förevigt min favorit.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall