HAPPY BIRTHDAY.

har inte haft tid eller ork till att engagera mej i bloggen eller ens tänka på den, men därför tänker jag uppdatera lite iaf, men bara för att. iaf i söndags (22/5) så va det kalas för Michel i Sinenas hus inne i stan, riktigt fint ställe. va ca 40 pers så det va ju en del folk där om man säger så ;) & självklart grym mat också, men mätt blev man & varm som satan, höll på att flyga i taket av värme typ, haha. men men, har inget mer att säga om kalaset nu iaf, detta minne.. & i tisdags så fyllde han ju år (24/5), hela 20 år! så nu är vi lika gamla iaf tills på tisdag då jag fyller år, nu snackar vi gammal va?! han va iaf ledig på sin födelsedag & vi åkte till Gbg på morgonen, åt frukost & sen kollade vi upp kön på bebis :) & sen shoppade lite, bebis kläder & lite smått & gott, köpte typ inget, hitta inget som bara "wow det måste jag ha", då är det illa, haha. händer minsann sällan! sen blev det hem igen & äta på Babbel med hans familj, vilket va super gott & jätte trevligt & efterrätten åt vi hemma hos hans föräldrar. det va väl det som jag orkar skriva om typ?! men iaf,  så nu är världens bästa pojkvän stor kille ;)



jag älskar dej, mitt hjärta! <3

Kommentarer
Skrivit av: Jessica

Vad blir det för liten krabat?

Vi ska åka på måndag och kolla vad vi får för liten krabat =)

2011-06-02 @ 09:50:43
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Skrivit av: Greta

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 04:25:26
URL: http://djurförsäkring.net









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall