FAVVISAR.

Tänkte bara slänga upp två bilder på mina favorit tjejer! :)


Kommentarer
Skrivit av: emmy

jag såg din kommentar på bloggen nu:) mitt absoluta svar är viktväktarna! det fungerar typ som din personliga dietist! omväxling varje vecka & så för man protokoll på vad man äter varje dag & så får man ett antal points att äta för varje dag för att du ska gå ner i vikt i normal takt utan att svälta dig själv. du kan äta i princip vad som helst, bara att räkna vad allt innehållet! har gått ner nu 8 kg på fem veckor & det har inte allt vart jobbigt:) skulle verkligen rekommendera det!:) hoppas att jag svara någorlunda vettigt:) haha! om det finns mer saker som du undrar över så har jag en hel del tips, så det är bara å ösa på med mer frågor:) haha:)

2011-11-20 @ 23:17:21
URL: http://gartzell.webblogg.se/
Skrivit av: emmy

oj, istället för omväxling så ska det stå invägning:)

2011-11-20 @ 23:18:47









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall