30/4.

Idag är faktiskt inte vilken dag som helst utan idag fast för 5 år sen (2007) så va det första gången jag umgicks & lärde känna Michel. Det är verkligen sjukt att det redan är 5 år sen! Vi blev även tillsammans sjukt fort efter vi lärde känna varandra, så den 11/5 så är det 5 år sen vi blev tillsammans för första gången (vi har haft något uppehåll!). Men tiden med världens finaste Michel är den bästa! Jag har helt klart världens bästa pojkvän! & att vi tillsammans har en helt fantastisk dotter & en gosig hund så kan det knappast bli bättre.

Jag älskar er av hela mitt hjärta, mina fina!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall