1 ADVENT.

Första advent idag (igår;) :) den bestod av mycket men kändes som lite sömn, mys med Mollan & besök ut till farmor & farfar, super mys. Lite kvälls käk, sen tog jag mej ett bad på 1,5 timme, sjukt skönt. Behövdes.. Kollade även påsen film medans jag bada, The holiday :) drack en iskall redbull & massa tända ljus, det är livet! ;) nu känns kroppen bättre & återhämtad sen igår efter Johans & Lennes 30 års fest på tonic, tack för en superkväll alla inblandade! :) iaf nu ligger jag i sängen med tända ljus & ska kolla ett klipp på telefonen innan jag ska nana. Måste ju komma upp till julkalendern!! :) godnatt!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall