BUSE.

natt sov Moalie såå bra! Från ca 20:30 (svårt att somna!!) - 07:40 :) utan ett enda ljud emellan, är så stolt över min stora tjej för hon sov likadant natten innan det, stora tjejen. Så idag har hon vart på dagis 9-14, hon va så glad av att få åka dit efter vart hemma mer än 2 veckor, sån lycka för henne då hon älskar sitt dagis! :) Känns så skönt att veta att hon tycker om sitt dagis & verkligen trivs där som jag sa tidigare hon är en stor tjej nu! När jag kom dit för att hämta henne sov hon så gott ute i vagnen men blev glad när jag väckte henne & vi skulle åka hem till mummu & moffa för att fika :) dom blev ju lika glada dom, så kom även morbror Anders förbi en stund & busade! Supermys! :) efter det drog vi hem & då kom även pappa & morbror Johan hem från "skolan", så senare drog vi vidare för att handla vilket inte är lätt med ett litet godis troll som Moalie! ;) men det gick det med som tur är. Sen kvällsmat hos hennes farmor & nu nanar hon (såklart!). Men men, nu ska jag slänga in tvätten i torkis & sova jag med, godnatt!
 

 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall