NEW.

Min lilla sessa fick lite nytt i helgen. En ny skit tuff skinnjacka som hon använde sina julklapps pengar till som hon fick av morbror Johan eller Wawa som hon kallar honom ;) sen en scarf som kommer bli super snygg till skinnjackan & har hon jackan & scarfen så kan vi matcha varandra då jag har likadana typ sen innan ;) & så ännu ett par leopard leggings, kan inte låta bli alla dessa underbara kläder i leopard! Jag bara älskar det & min sessa passar faktiskt jättebra i det! :) sen ett fempack med halk strumpor vilket hon va i stort behov av vill jag lova! & efter att hon vart sjuk i ca 1-2 veckor va hon värd allt detta!

(Skriver i nästa inlägg om hennes sjuka vecka!)


Kommentarer
Skrivit av: Ida Nilsson

Jag har en liknande scarf jag med. Hon kommer bli jättefräck ;)

Svar: Ja men självklart kommer hon det! :D
Linda Håkansson

2013-02-04 @ 17:43:45
URL: http://idacnilssons.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall