2013.

Gott nytt år bloggen ;) iaf jag är fortf sjuk, har vart det sen i fredags.. Rätt trött på skiten nu! Men iaf igår spendera Moalie kvällen med mormor medans jag & Michel va borta ett par timmar (ca 21-01) på fest hos Linus för att fira in det nya året! :) jag kunde dock inte dricka då min hals dog av alkohol typ.. Michel va nykter, som vanligt! Men det va trevligt att träffa alla iaf! :) men min kropp sa verkligen ifrån så vi drog hem vid 1 redan. Fy va min kropp har vart konstig, uscha.. Men men. Nu är det nytt år & Mollan är lite sjuk nu :( får hoppas det blir bättre snart! Hoppas Michel slipper det iaf! Aja, nu ska jag se på My name is earl & sen sova, godnatt!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall